Osamelý boj

6. novembra 2020, celestina, Nezaradené

Nezúčastnila som prvého kola celoplošného testovania a bola som pripravená na 10 dňovú karanténu. Nakoniec som si však zaplatila PCR test, pri ktorom mi zistili negatívny výsledok. Myslela som, že mám vyhrané a budem môcť ísť do zamestnania. Úrad vlády však mňa, zdravotnícke aj testovacie zariadenia prekvapil Uznesením 704/2020.

Podľa tohto uznesenia výnimku zo zákazu vychádzania v čase od 9.11.2020 do 14.11.2020 majú občania s antigénovými testami získanými v čase 6.11-8.11.2020 ale s PCR testami získanými iba 7.11.-8.11.2020 (PCR testy sa vykonávajú iba v pracovné dni).

Zo znenia Uznesenia zistíte, že zákaz vychádzania pre vás neskončí ani vtedy, ak si PCR test necháte urobiť napr. 9.11.2020.

Vláda SR teda opätovne trestá občanov za to, že sa nezúčastnili prvého kola plošného testovania.

Nie je to nič výnimočné, veď podľa u nás platných zákonov môžete byť za jeden čin trestaní násobne niekoľko krát. Postup vlády v snahe prinútiť občanov absolvovať antigénový test je však veľmi podobný zanovitej snahe uvzatého dedinského Kuba ( nehovoriac o zákonnosti postupu).

V súčasnosti ma zaujíma, koľko ľudí doplatilo na bezhlavo pripravenú vyhlášku a prečo mlčia médiá, ktoré som na chyby upozornila, rovnako, ako som upozornila úrad vlády.